Persistent URL of this record https://hdl.handle.net/1887/3677397
Documents
-
- Download
- Chapter 2
- open access
- Full text at publishers site
-
- Download
- Chapter 3
- open access
- Full text at publishers site
-
- Download
- Summary in English
- open access
-
- Download
- Acknowledgements_Curriculum Vitae
- open access
-
- Download
- Propositions
- open access
In Collections
This item can be found in the following collections:
Van struikelblok naar bouwsteen: een vakdidactisch ontwerponderzoek naar het schrijven van begrijpelijke alinea's door leerlingen uit het voortgezet onderwijs
- All authors
- Winden, A.W.C. van
- Supervisor
- Haaften, T. van; Glopper, C.M. de; Janssen, F.J.J.M.
- Co-supervisor
- Stukker, N.M.
- Committee
- Evers-Vermeul, J.; Hoeksema, J.; Jong, N.H. de; Schoonen, J.J.M.
- Qualification
- Doctor (dr.)
- Awarding Institution
- Leiden Univ Centre for Linguistics , Faculteit der Geesteswetenschappen , Leiden University
- Date
- 2024-01-10
- ISBN (print)
- 9789090380636
Funding
- Sponsorship
- Dudoc-Alfa