Leiden University Scholarly Publications

Your Search

Enabled Filters

  • (-) = Fagginger Auer, M.F.

Refine Results

Search results

  • RSS Feed
(1 - 8 of 8)
Basiskwaliteit Nederlands rekenonderwijs is goed
Multilevel latent class analysis for large-scale educational assessment data: Exploring the relation between the curriculum and students' mathematical strategies
Rekenen op de basisschool. Review van de samenhang tussen beïnvloedbare factoren in het onderwijsleerproces en de rekenwiskundeprestaties van basisschoolleerlingen
Solution strategies and adaptivity in multidigit division in a choice/nochoice experiment: Student and instructional factors
Solving multiplication and division problems: latent variable modeling of students' solution strategies and performance
Strategiegebruik bij rekenen afleiden uit het schriftelijk werk van basisschoolleerlingen
Training Can Increase Students’ Choices for Written Solution Strategies and Performance in Solving Multi-Digit Division Problems
Wat werkt (niet) in het reken-wiskundeonderwijs? Review van wetenschappelijk onderzoek naar de samenhang tussen het onderwijsleerproces en reken-wiskundeprestaties van leerlingen in het basisonderwijs