Leiden University Scholarly Publications

Your Search

Enabled Filters

Refine Results

Search results

  • RSS Feed
(1 - 19 of 19)
Tracking the long-term effects of the Bookstart intervention
Digital guidance for susceptible readers: effects on fifth graders' reading motivation and incidental vocabulary learning
Zambian preschools: A boost for early literacy?
Het nieuwe prentenboek
Benefits and pitfalls of multimedia and interactive features in technology-enhanced storybooks
Een vroege start met voorlezen. Een beter begin met BoekStart
Enriched school libraries: A boost to academic achievement
Bibliotheek op school onder de loep - Leesmotivatie stimuleren
Affordances and limitations of electronic storybooks for young children's emergent literacy
The interactive animated e-book as a word learning device for kindergartners
Ontluikende geletterdheid stimuleren met digitale prentenboeken: verschillen tussen kleuters
Meta-analysis in reading research
Phonological awareness and early reading: A meta-analysis of experimental training studies
Een meta-analyse naar intergenerationele overdracht van gehechtheid
Hoe maken moeders van driejarigen een nieuw verhaal begrijpelijk?
Patterns of attachment in frequently and infrequently reading mother-child dyads
Gehechtheidsrelatie stelt hoge eisen aan crècheleidster. Een interview van Marjan Hopman met Rien van IJzendoorn