Leiden University Scholarly Publications

Your Search

Enabled Filters

  • (-) = Article / Letter to editor
  • (-) ≠ Surveys
  • (-) = Leiden University Graduate School of Teaching (ICLON)

Search results

  • RSS Feed
(1 - 20 of 62)

Pages

Geschikt voor het vak?
Studeren als recht of voorrecht: wie is er gebaat bij selectie aan de poort?
Fostering first-year student learning through research integration into teaching: Student perceptions, beliefs about the value of research and student achievement.
Quality issues in judging portfolios: implications for organizing teaching portfolio assessment procedures
Met leerlingen naar Topmodellen in onderzoek en onderwijs
VWO-cijfers als voorspellers bij selectie
The greatest Dutchman contest: lessenserie schrijfvaardigheid in het Engels voor 3-tto
Digital learning material for model building in molecular biology
Preservice teachers’ pegagogical content knowledge of using particle models in teaching chemistry
Model for the robust establishment of precise proportions in the early 'Drosophila' embryo
Met je blote hoofd kun je niet denken. Gereedschapskist voor denken over natuur
A case study on the development of a beginning chemistry teacher’s knowledge on models and modelling
Emotions as a lens to explore teacher identity and change: Different theoretical approaches
Teachers’ emotions in a context of reforms
Understanding History Teaching
De introductie van een portfolio aan de hand van een analogie

Pages