Leiden University Scholarly Publications

Search results

  • RSS Feed
(1 - 20 of 88)

Pages

Tweedetaalverwerving en -didactiek
Het ontwerpen van wiskundige denkactiviteiten onderbouw havo-vwo. Implementatie examenprogramma havo/vwo 2015
Geschikt voor het vak?
Studeren als recht of voorrecht: wie is er gebaat bij selectie aan de poort?
Fostering first-year student learning through research integration into teaching: Student perceptions, beliefs about the value of research and student achievement.
Van een lerende vakdocent leer je het meest
Vwo-examenresultaten en succes in de propedeuse Rechten
Over verenigingslidmaatschap en studiesucces
Quality issues in judging portfolios: implications for organizing teaching portfolio assessment procedures
Met leerlingen naar Topmodellen in onderzoek en onderwijs
VWO-cijfers als voorspellers bij selectie
The greatest Dutchman contest: lessenserie schrijfvaardigheid in het Engels voor 3-tto
Digital learning material for model building in molecular biology
Preservice teachers’ pegagogical content knowledge of using particle models in teaching chemistry
Model for the robust establishment of precise proportions in the early 'Drosophila' embryo
Met je blote hoofd kun je niet denken. Gereedschapskist voor denken over natuur
A case study on the development of a beginning chemistry teacher’s knowledge on models and modelling
Emotions as a lens to explore teacher identity and change: Different theoretical approaches

Pages