Leiden University Scholarly Publications

Your Search

Enabled Filters

  • (-) = Hickendorff, M.
  • (-) ≠ Fagginger Auer, M.F.
  • (-) ≠ Institute of Psychology

Search results

  • RSS Feed
(1 - 20 of 21)

Pages

A longitudinal examination of the relations between motivation, math achievement, and STEM career aspirations among Black students
Differentiatie in het rekenonderwijs
Pizzas or no pizzas
How do Dutch teachers implement differentiation in primary mathematics education?
Flexibility and adaptivity in arithmetic strategy use
Mathematical flexibility
Profiles of young readers: Evidence from thinking aloud while reading narrative and expository texts
Latent variable mixture models in research on learning and individual differences
Learning to solve figural matrix analogies: The paths children take
Dutch sixth graders’ use of shortcut strategies in solving multidigit arithmetic problems
Dutch sixth graders’ use of shortcut strategies in solving multidigit arithmetic problems
Rekenen op de basisschool. Review van de samenhang tussen beïnvloedbare factoren in het onderwijsleerproces en de rekenwiskundeprestaties van basisschoolleerlingen
Rekenen op de basisschool. Review van de samenhang tussen beïnvloedbare factoren in het onderwijsleerproces en de rekenwiskundeprestaties van basisschoolleerlingen
Rekenen op de basisschool. Review van de samenhang tussen beïnvloedbare factoren in het onderwijsleerproces en de rekenwiskundeprestaties van basisschoolleerlingen
Rekenen op de basisschool. Review van de samenhang tussen beïnvloedbare factoren in het onderwijsleerproces en de rekenwiskundeprestaties van basisschoolleerlingen
The use of number-based versus digit-based strategies on multi-digit subtraction: 9–12-year-olds' strategy use profiles and task performance
Rekenen op de basisschool. Review van de samenhang tussen beïnvloedbare factoren in het onderwijsleerproces en de rekenwiskundeprestaties van basisschoolleerlingen
Effects of social-cognitive processing demands and structural importance on narrative recall: Differences between children, adolescents, and adults

Pages