Leiden University Scholarly Publications

Your Search

Enabled Filters

  • (-) = Borghans, L.

Refine Results

Availability

Creation Date

Faculty

Language

Search results

  • RSS Feed
(1 - 14 of 14)
Student characteristics and effort during test-taking
Randomized placebo-controlled crossover study to assess tolerability and pharmacodynamics of zagociguat, a soluble guanylyl cyclase stimulator, in healthy elderly
Cognitive performance in healthy clinical trial participants and patients with the NeuroCart, a neurodegenerative disease measured with an automated neuropsychological and neurophysiological test battery
Voordelen latere selectie ook te bereiken binnen huidig onderwijsstelsel
Ongelijkheid begint vroeger dan je denkt
Personality traits, preferences and educational choices: a focus on STEM
Ongelijkheid in het Nederlandse onderwijs door de jaren heen
Should we sort it out later? The effect of tracking age on long-run outcomes
The long-run effects of secondary school track assignment
Sociale ongelijkheid in het onderwijs is hardnekkig
Gebruik van de Diagnostische Tussentijdse Toets voor opbrengstgericht werken op scholen
Investeringen in persoonlijke ontwikkeling verbeteren sociaal-economische uitkomsten
Allocating instruction time: how language instruction can affect multiple skills
Fostering and measuring skills: improving cognitive and non-cognitive skills to promote lifetime success