Leiden University Scholarly Publications

Your Search

Enabled Filters

  • (-) ≠ Closed access
  • (-) = Leiden University Graduate School of Teaching (ICLON)

Refine Results

Availability

Creation Date

Collection

Language

Search results

  • RSS Feed
(1 - 20 of 24)

Pages

Het ontwerpen van wiskundige denkactiviteiten onderbouw havo-vwo. Implementatie examenprogramma havo/vwo 2015
Geschikt voor het vak?
Studeren als recht of voorrecht: wie is er gebaat bij selectie aan de poort?
Fostering first-year student learning through research integration into teaching: Student perceptions, beliefs about the value of research and student achievement.
Van een lerende vakdocent leer je het meest
Vwo-examenresultaten en succes in de propedeuse Rechten
Over verenigingslidmaatschap en studiesucces
Digital learning material for model building in molecular biology
Preservice teachers’ pegagogical content knowledge of using particle models in teaching chemistry
Emotions as a lens to explore teacher identity and change: Different theoretical approaches
Understanding History Teaching
Presteren in het VWO en het HO. Deelonderzoek van experimenten met selectie: selectie op basis van vooropleidingsgegevens
Exploring the development of student teachers' PCK of the multiple meanings of chemistry concepts
Teachers’ development of professional knowledge through action research and the facilitation of this by teacher educators
Reconsidering research on teachers' professional identity
'In het model kun je het makkelijker uitbeelden dan het in werkelijkheid is’. Het gebruik van modellen en modelleeractiviteiten bij schei- en natuurkunde.

Pages