Skip to main content
Leiden University
Scholarly Publications
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Academic speeches
Dissertations
Faculty of Archaeology
Faculty of Governance and Global Affairs
Faculty of Humanities
Faculty of Science
Faculty of Social and Behavioural Sciences
Leiden Journals, Conference Proceedings and Books
Leiden Law School
Leiden University Press
Medicine / Leiden University Medical Centre (LUMC)
Research output UL
Search box
Your Search
Enabled Filters
(-)
= Wijnker, W.
Sort Options
Date (year)
Author / Creator
Title
Refine Results
Resource Type
Blog entry
(10)
+
-
Article / Letter to editor
(5)
+
-
Newsletter
(2)
+
-
Availability
Open access
(6)
+
-
Metadata Only
(13)
+
-
Creation Date
2023
(9)
+
-
2022
(4)
+
-
2021
(3)
+
-
2018
(2)
+
-
Faculty
Faculty of Humanities
(1)
+
-
Faculty of Science
(15)
+
-
Collection
Institute of Biology Leiden (IBL)
(14)
+
-
Scholarly Publications
(4)
+
-
Mathematical Institute (MI)
(2)
+
-
Topic
Misleiding
(4)
+
-
Fake News
(3)
+
-
Grafieken
(3)
+
-
Graph Literacy
(3)
+
-
Interest
(3)
+
-
Science Communication
(3)
+
-
Social Media
(3)
+
-
Video
(3)
+
-
Education
(2)
+
-
Film
(2)
+
-
Learning
(2)
+
-
Show more
Author
Wijnker, W.
(19)
+
-
Bakker, A.
(4)
+
-
Willems, S.J.W.
(4)
+
-
Burger, J.P.
(3)
+
-
Drijvers, P.
(3)
+
-
Language
nl
(15)
+
-
en
(4)
+
-
Search results
(1 - 19 of 19)
show grid
show list
save search
Explaining pupils’ interest in videos for education
Grafiekpolitie
Eerste hulp bij nepnieuws met misleidende grafieken
Grafiekpolitie
Is dat echt zo… dat Nederlanders vijf keer zo groot zijn als Indonesiërs?
Grafiekpolitie | NRC brengt top-16 wapenexporterende landen slordig in beeld
Grafiekpolitie | CBS gebruikt kromme grafiek over online gedrag 65-plussers
Grafiekpolitie | NOS-grafiek overdrijft toename politiegeweld in VS
Grafiekpolitie | Gezondheidsorganisatie Patient UK maakt Nederlanders reusachtig groot
Grafiekpolitie: Rijkswaterstaat overdrijft natuurcompensatie met bomen-infographic
Misleidende staven en taartpunten
Op deze vier manieren kun je misleidende grafieken succesvol debunken
Een vaccin tegen desinformatie
Op deze drie manieren kunnen grafieken je misleiden
Modeling the mechanisms of interest raising videos in education
Film as the engine for learning
Educational videos from a film theory perspective: relating teacher aims to video characteristics
Hoe kun je leren ondersteunen met video?
Een video-opdracht, een interessante afwisseling?