Search results
Pages
-
- A longitudinal examination of the relations between motivation, math achievement, and STEM career aspirations among Black students
-
- Rekenvaardigheden in het (S)BO. Technisch rapport Peil.onderwijs rekenen-wiskunde einde (speciaal) basisonderwijs 2019
-
- The differential effect of perspective-taking ability on profiles of cooperative behaviours and learning outcomes
-
- Wat werkt (niet) in het reken-wiskundeonderwijs? Review van wetenschappelijk onderzoek naar de samenhang tussen het onderwijsleerproces en reken-wiskundeprestaties van leerlingen in het basisonderwijs
-
- Training Can Increase Students’ Choices for Written Solution Strategies and Performance in Solving Multi-Digit Division Problems
-
- Profiles of young readers: Evidence from thinking aloud while reading narrative and expository texts
-
- Rekenen op de basisschool. Review van de samenhang tussen beïnvloedbare factoren in het onderwijsleerproces en de rekenwiskundeprestaties van basisschoolleerlingen
-
- Rekenen op de basisschool. Review van de samenhang tussen beïnvloedbare factoren in het onderwijsleerproces en de rekenwiskundeprestaties van basisschoolleerlingen